Måndag!:)

förlåt att ja inte skrivit så mycket:P
I torsdags va vi ute med jobbet, jätte trevligt och åt jätte god mat!:) resturang cypern på vallhallavägen!
Verkligen jätte god och bra mat:)
Ifredags blev ja sjuk så va hemma från jobbet, har världens jobbigaste förkylning och antar att ja har feber oxå..
Tog mig upp till jobbet i morse iallafall, sitter här nu och ångrar mig:P men men, är ledig i morgon och onsdag eftersom ja ska jobba helgen!:/

I fredags skulle jag och stoffi ta de lugnt, men jag drog ihopp några så vi åkte ner till Rönningepizzan och åt sen blev de inte så lugnt tyvärr:P men kom hem skapligt iallfall:)

jag längtar efter sängeen!.
Har lovat Hanna att följa med ut idag efter som de är hennes sista dag , tråkigt!
men ja följer nog med och äter något om ja inte säckar totalt under dagen!


Kommentarer
Michaela skrev:

Du är väl förlåten då... ;) trevligt att man fick uppdatering till slut iallafall :D



Uchdå, gå hem och lägg dig och bli frisk!!

2009-09-01 @ 07:04:28
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0