Måndag!:)

God morgon God morgon!:)

ja då är man tillbaka på jobbet efter en skön helg!.
i fredags så va vi på kräftis hos linda, jätte trevlig hehe och jag lovade tjejerna att komma ner på träning... så jag ska ta upp fotbollen igen?:P haha . så idag ska ja ner och träna fotboll första gången sen ja la av och de va väl 3-4år sen haha.
men men Lördagen va oxå lyckad va på grönan hela dagen sen åkte ja bara hem och sov men jennie. helt slut:P

söndagen vaknade jag och jennie runt elva och gick ut och gick sen la vi oss i sjönviksparken en stund:)
sen åkte ja hem till stoffe som va helt död efter en hård utång i lördags, och ja va jätte pigg och de gjorde honom irriterad:D
Sen va jag på middag sen åkte ja och stoffe hem och myste och titta på batman. :) <3

imorse va det lite jobbigt att gå upp. och tråkigt när stoffe skulle gå upp en timme tidigare och va jätte mysig i morse:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0