Måndag!

Fredagen va vi hemma hos mig, de va trevlig till en början sen blev de lite jobbigt men men de vare kanske värt? eller?
hmm. a ja vet inte riktigt.. ja hoppas verkligen det iallafall..
jägern kan ha orsakat en del den oxå;D

vi satt hos mig några st till kanske 12 eller nått., sen gick vi förbi oskar. lite halv seg fest men trevlig endå:)
Lördagen va vi tjejer hos filippa och åt lite å hade trevlig. sen ramlade killarna in efter en tid med beergpong:P
haha bra fulla! men det slutade mycke bra. med sång och dans:D

igår va jag och stoffe ute med båten. eller vi försökte iallafall:P
kom inte så långt. för efter typ 10min så fick vi bensin stopp så stoffe fick börja ro. sen när vi nästan va framme vid macken kom vi på att vi glömt våra plånböcker i bilden haha. så tomas fick komma till sätra och tanka båten så vi sklle kunna komma hem:P och när vi skulle starta båten så gick inte motorn igår pga något fel:P haha så det tog väl ca 4 timmar för oss att bara komma till macken och hem och de tar väl egentligen en halv timme max!:p menmen a det va kul haha fick färg på oss iallafall!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0