klockan står still!

Halloj hej tja bah!:P

jadu, jag har ju inte kul här på jobbet. ska ringa trafikcenter om ca en halv timme och HOPPAS på att få gå hem....
typ 3-4min mellan samtal. känns ju som att lilla jag lika gärna kan gå hem;D

har pratat me lite folk om festen idag, haha taggad som fan. men de är ju bara en månad kvar haha

jennie plutten fyller år nästa lördag!. jiiipppi!:D

jag är bra trött. längtar hem,. ska blanda till en jäger bomb sen kör vi;D
nä men lite lugnt blir det nog ikväll. imorgon blir det nog värree. haha.

men annars kan man ju se det så här att det bara är två timmar kvar.. eh ja va kul! jippi... meh nej det gick inte:P


Kommentarer
Michaela skrev:

Jag och jag får väl agera taxi om ni nu ska iväg och inte orkar gå eller är för fulla för att stå!! Haha ;)

2009-08-07 @ 21:46:08
URL: http://johndoe4.blogspot.com
Michaela skrev:

Nehe ingen taxi ringde du efter..... ;)

2009-08-08 @ 12:58:30
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0