Klänning!

Jag har letat efter en klänning hela dagen idag på jobbet!
har hittat några jätte fina faktiskt!:)
lite jobbigt att man ska beställa, så sitter dom skit sen när man provar dom:P

kan tyvärr inte lägga upp några bilder på klänningarna det står emellan eftersom att det är lite hemligt till festen:D
haha det verkade som att jennie inte va lika intresserad av min favorit klänning haha men men:)

ska gå hem om en halv timme!
sjukt skönt.
har ont i huvudet. och min röst låter som en mespropp!

fattar inte hur jag ska hinna allt idag.
ska ju åka till södertälje direkt efter jobbet, sen måste ja hinna äta och gå ut och gå?:P
lycka till emma. tips är ju bara att gå och lägga sig på engång!
bra skönt. sängen är min bästa vän just nu efter jennie förstås;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0