hm..

Dagen fick ju som sagt ingen bra dag, och det har gätt resultat kan jag säga.
BLÄ. trött å på dåligt humör är jag... men men sitter här med mitt kaffe och hoppas på att det ska vända snart.
ja menar det är ju snart hemgång! ska ut och gå med jennie efter jobbet sen till trosa som sagt:)

danielle å jessica har fått lägenheten!. ska bli kul att få komma dit och titta:)
precis i rönninge station. prefekt att komma förbi på nätterna när vi har varit ute å ränt:D
hahah skoja bara mina små änglar:)

hmm. jag måste sluta dricka så mycket, funderar på att jobba extra på lördag så att jag kan ta det lungt  på fredag. för på lördag kväll ska jag träffa emma och vi ska gå ut så då kan jag inte jobba söndag:P men vi får se hur det blir med att jobba extra (a)

Camilla ringde nyss och vi bestämde oss för att ses i morgon!:)
100år sen som vanligt:) men det är kul då har vi mycket att prata om!:) <3

haha nu är jag på bättre humör, sjuka jävel:D
¨tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0