Godmorgon!:)

Onsdag! bara två dagar kvar till helg;P
 hoppas verkligen de blir fint väder i helgen!:)

jag är så inte smart på morgnarna:P hade ställt kl på 08.25 mitt tåg går 08.47 hmm.. a men det gick bra . jag hann klä på mig hann sminka mig men sen när de va 6min kvar så kom ja på att ja va tvungen att byta kläder! Ägg! menmen  så ja missa tåget och fick ta bilden IGEN!. som jag egentligen inte alls har råd med men men. jobbet kallar ju så att säga:P

efter jobbet ska jag träffa Camilla :) får se vad det blir för mat :)

haha kan ju berätta att jag och jennie har börjar lite LÄTT med gi, fan asså det har gått bra dom här tre dagarna för att jag inte har hunnit äta frukost. men i morse skulle jag äta keso. kan ju säga att det inte va det bästa. bra nära spy attack!:P brukar gilla keso men kanske inte det första man äter på moronen så imorgon provar vi ägg. men aa lite osäker på det oxå eftersom jag inte tycker om ägg utan kaviar:P så vi får se va:P men men vi klarar de här:P

träffade mamma och pappa igår i trosa och åt jätte god mat:)
dom har typ lämnat mig och anna så vi har huset för oss själva. dom har inga planer på att åka hem haha men men vi har det bra iallafall. lite jobbigt att tväta och laga mat men måste väl lära sig det nu (a)

Slutar sex idag! hoppas dagen går fort. det är jätte fint väder ute!:/
men får sätta mig ute på lunchen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0