fredag! =)

Åh shit ja va är trött. sitter på jobbet, chillar lite. sitter och svarar på mail, så jag behöver inte svara fram till kl 10. ganska skönt;)

Ikväll ska vi ut me jobbet, kommer nog bli bra kul. men egentligen så är jag bra sugen på att bara gå hem lägga mig i soffan med världens störta mjukis kläder och bara mysa:P men jag har ju lovat;D så det blir bara att åka direkt hem efter jobbet durscha och fixa sen och sen åka in till stan för att möta upp folket:)
får se vart vi hamnar, skulle va i tanto först men hört ryckten om att de ska regna ikväll? så det blir nog bara en utgång för hela slanten:)

Jennieee det är bara en dag kvar, sen blir du 20! och du kommer garanterat ringa mig i morgon vid 10 och säga att du står utanför systemet haha. skönaböna!:)
om ca en månad är det jag som kommer stå där :D

klänning till festen är beställd. håller tummarna på att den sitter sjukt bra:D
imorgon kommer Danielle hem oxå:) hoppas hon har haft de bra och inte fått svininflensan som hon är så stört rädd för haha söta sak!:)

Mamma Jag Älskar Dig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0