Fredag!:)

Skönt, jag kom sent till jobbet idag:P låg och drog mig lite för länge.
Jätte konstigt när ja vakna, typ skaka i hela kroppen? mår ja helt okej eller?:P
Men de ska bli skönt me helg. tror de blir kräftis ikväll:) annars bio..

blev jätte trött nu. sitter och lyssar på musik:P har ansökt om att få gå hem tidigare idag. Hoppas på den!:)

Jag har fått mitt schema för september, inget hitt kan jag säga:( nästan bara sena pass.kanon kul eller inte!
aja hoppas verkligen att få byta bort några iallafall!
men men.


En låt man blir glad av:D

Kommentarer
Michaela skrev:

Nä uch kvälls & helg pass är inte roliga för fem öre. Hoppas du får det som du vill! <3

2009-08-21 @ 15:28:20
URL: http://johndoe4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0